Dorpswandeling door De Steeg: Toen en nu

Op zondag 2 juli vindt de jaarlijkse dorpswandeling van de Oudheidkundige Kring Rheden-Rozendaal in De Steeg plaats. Het thema is dit keer ‘Oud en nieuw in De Steeg’.

Naar aanleiding van het verdwijnen van het gemeentehuis gaan we kijken wat er zoal verdwenen is in de loop der jaren en wat ervoor in de plaats is gekomen. Aan de hand van oude foto’s krijgen we een indruk van de vroegere situatie ter plaatse.

De wandeling begint 13.00 uur op het Amaliaplein tegenover de voormalige R.K. kerk en we eindigen bij Hotellerie Het Wapen van Athlone.

De wandeling is voor leden van de Oudheidkundige Kring gratis, niet-leden betalen 3 euro. U kunt ook ter plaatse lid worden. De wandeling duurt circa anderhalf uur, en wordt begeleid door OHK-gidsen Jan van den Broek en Harrie Kooijman .

Aanmelden/reserveren voor de wandeling via een mail naar: wandeling@oudheidkundigekring.nl