Ambt & Heerlijkheid 150, jaargang 52, maart 2006

150

Met enige trots presenteren wij u nummer 150 van Ambt & Heerlijkheid, het blad van onze vereniging, dat in de afgelopen vijftig jaar is uitgegroeid van een eenvoudig mededelingenblaadje tot een volwaardig tijdschrift dat per kwartaal verschijnt. De kwaliteit van ons blad wordt in hoge mate bepaald door onze auteurs, waarvoor wij hen zeer dankbaar zijn

Co de Bruijn heeft na 15 jaar lid te zijn geweest van de redactie zijn werkzaamheden beëindigd. Deze zijn overgenomen door Walter de Wit, vice-voorzitter van onze vereniging.

Nummer 150 heeft een gevarieerde inhoud door een breed scala aan artikelen: van een schrijvende officier uit het einde van de 17de eeuw tot de ingebruikneming van een omgebouwd schoolgebouw tot woongebouw in deze eeuw. Wij wensen u veel leesplezier.